سایت نوتروفیل

 

اگر شما جزو  دانش آموزان سال دوازدهم ، یازدهم ، دهم یا  جزو فارغ التحصیلانی باشید که قصد کنکور مجدد دارند همگی یک دغدغه مشترک دارید به اسم کنکور !

آزمونی که خیلی ها از آن  به عنوان سرنوشت ساز ترین آزمون زندگی یک فرد یاد می کنند.

از سال گذشته با تغییراتی که بر کنکور اعمال شد و تاثیر امتحانات نهایی که در کنکور سراسری قطعی شد ، برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات نهایی نیز به یکی از اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان متوسطه دوم تبدیل شد .

 

اما آیا این مسیر واقعا تا چه حد ترسناک است ؟ مسیر کنکور برای دانش آموزانی که ندانند دقیقا باید چه کنند ، چه چیز بخوانند، چطور بخوانند و از چه منابعی بخوانند و ... واقعا عذاب آور است .

 

در چنین شرایطی مسلما بهترین تصمیم داشتن یک مشاور کاربلد است .

مشاوری که تمام تصویر مسیر را به درستی برای شما ترسیم کند و براساس وضعیت درسی شما برنامه ریزی هر چه بهتری را برای شما انجام دهد.

وجود یک مشاور با تجربه می‌تواند این مسیر را تبدیل به یک دوران خاطره انگیز در زندگی شما تبدیل کند که سال ها بعد از آن با خاطره ای خوب یاد کنید .

 

 

ما در تیم مشاوره ای نوتروفیل https://notruphil.com/ جمعی از رتبه برتر های کنکور های سال های گذشته رشته های مختلف را برای شما گرد هم آورده ایم تا بتوانیم در این سال مهم در کنار شما باشیم .

 

تیم مشاوره کنکور نوتروفیل با سابقه ای درخشان در سال های اخیر که تعداد بالای قبولی های این تیم به خودی خود موید این قضیه هست ، سعی بر آن کرده تا با استفاده از مشاورین مجرب شرایط و خدماتی ایده آل را در زمینه مشاوره کنکور فراهم کند ، که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم

خودتان مشاورتان را انتخاب کنید !

 

شما با ورود به سایت نوتروفیل بعد از مشاهده ویژگی ها و پروفایل های مشاورین تیم ما ، می‌توانید با به دست آوردن اطلاعات  درباره مشاورین تیم، خود اقدام به انتخاب مشاور مورد نظر کنید .

در این شرایط شما با میتوانید خودتان مشاور شخصی تان را از بین بیش از ۳۰۰ مشاور رتبه برتر انتخاب کنید .

 

 

طرح های مشاوره ای به انتخاب شما !

 

ما در تیم ۳ طرح مشاوره ای مختلف نوتروجامپ ، نوتروفلای و نوتروجت برای دانش آموزان ساختیم که بر حسب شرایط هر کدام را که خودتان بخواهید میتوانید انتخاب کنید .

 

 

عملکرد شما کاملا تحت نظارت است !

 

مشاورین تیم مشاوره کنکور نوتروفیل هر شب به دقت گزارش کار های  شما را بررسی خواهند کرد و سپس گزارش های شما را درنهایت با تحلیل کارنامه ی آزمون های شما مقایسه خواهند کرد تا با ارائه راهکار های مناسب سطح درسی شما افزایش پیدا کند و در نهایت در این رقابت نفس گیر از رقیبان خود پیشی بگیرید .

 

هر سوالی داشتی با مشاورت در میان بگذار!

 

مشاورین تیم نوتروفیل قرار نیست همچون یک گروهبان باشند!

مشاورین بهترین دوست و همراه شما در مسیر کنکور هستند و بدون اینکه از بابت مسئله ای نگران باشید میتوانید تمامی سوالات درسی و مشاوره ای خود را با مشاور در میان گذاشته و در صورت تمایل مشکلات شخصی تان را نیز با مشاور در میان بگذارید .

 

 

 

هر هفته آزمون بده !

 

شما با شرکت در طرح های نوتروجت یا نوتروفلای با آزمون میتوانید هر هفته در یک آزمون آنلاین شرکت کنید .

بدون شک مطالعه کردن‌ بدون آزمون دادن نتیجه خاصی را در پی ندارد ،البته شاید بتوان با  این روش در امتحانات مدرسه نمره خوبی کسب کرد ولی موفقیت در کنکور بدون آزمون دادن بعید به نظر می رسد .

آزمون به شما کمک می‌کند تا سطح درسی خود را بالا برده و مهارت های مدیریت جلسه آزمون را نیز در خود تقویت کنید .

 

 

برنامه ها رو در سایت دریافت کن ، گزارش ها رو در سایت ارائه بده !

 

در تیم نوتروفیل برای اولین بار در کشور با روش قدیمی ارائه برنامه دهی خداحافظی شده است و همه چیز برای راحتی هر چه بیشتر دانش آموز و البته افزایش کیفیت برنامه دهی که کاملا شخصی سازی شده باشد در سایت اختصاصی نوتروفیل انجام می‌شود.

منبع : نوتروفیل

علائم کبد چرب در طب سنتی

علائم کبد چرب در طب سنتی

 

 

 

کبد چرب یک بیماری شایع است که در آن چربی بیش از حد در کبد تجمع می‌یابد. این بیماری می‌تواند به دو نوع الکلی و غیرالکلی تقسیم شود. کبد چرب الکلی ناشی از مصرف بیش از حد الکل است، در حالی که کبد چرب غیرالکلی ناشی از عوامل مختلفی مانند چاقی، دیابت نوع 2، سندرم متابولیک و برخی داروها است.

 

طب سنتی ایران از دیرباز برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله کبد چرب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طب سنتی، کبد چرب به  بیماری «کبد غلیظ» شناخته می‌شود. این بیماری با علائمی مانند خستگی، ضعف، تهوع، سوء هاضمه، درد در سمت راست بالای شکم و زردی پوست همراه است.

 

در این مقاله به بررسی علائم کبد چرب در طب سنتی می‌پردازیم.

 

1: خستگی

 

یکی از شایع‌ترین علائم کبد چرب در طب سنتی، خستگی است. این خستگی می‌تواند به دلیل اختلال در عملکرد کبد باشد. کبد نقش مهمی در متابولیسم بدن دارد. در صورت تجمع چربی در کبد، عملکرد این عضو دچار اختلال می‌شود و این امر می‌تواند منجر به خستگی شود.

 

  2: ضعف

 

ضعف نیز یکی دیگر از علائم کبد چرب در طب سنتی است. این ضعف می‌تواند ناشی از کاهش سطح انرژی بدن باشد. در صورت تجمع چربی در کبد، بدن نمی‌تواند به اندازه کافی انرژی تولید کند و این امر می‌تواند منجر به ضعف شود.

 

3: تهوع و سوء هاضمه

 

تهوع و سوء هاضمه نیز از علائم کبد چرب در طب سنتی هستند. این علائم می‌توانند ناشی از اختلال در عملکرد گوارشی باشند. در صورت تجمع چربی در کبد، هضم غذا دچار اختلال می‌شود و این امر می‌تواند منجر به تهوع و سوء هاضمه شود.

 

4: درد در سمت راست بالای شکم

 

درد در سمت راست بالای شکم نیز از علائم کبد چرب در طب سنتی است. این درد می‌تواند ناشی از التهاب کبد باشد. در صورت تجمع چربی در کبد، کبد دچار التهاب می‌شود و این امر می‌تواند منجر به درد در سمت راست بالای شکم شود.

 

نتیجه گیری

 

علائم کبد چرب در طب سنتی عبارتند از خستگی، ضعف، تهوع و سوء هاضمه، درد در سمت راست بالای شکم و زردی پوست. این علائم می‌توانند ناشی از اختلال در عملکرد کبد، گوارشی و التهاب کبد باشند.

 

در صورت مشاهده این علائم، لازم است به پزشک مراجعه کنید تا علت آن‌ها مشخص شود. در صورت تشخیص کبد چرب، پزشک ممکن است درمان‌های مختلفی مانند تغییر رژیم غذایی، کاهش وزن، ورزش و استفاده از داروهای گیاهی را توصیه کند.

 

توصیه‌های طب سنتی برای پیشگیری و درمان کبد چرب

 

در طب سنتی، برای پیشگیری و درمان کبد چرب توصیه‌های زیر ارائه می‌شود:

 

 تغییر رژیم غذایی: مصرف غذاهای سالم مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین‌های بدون چربی را افزایش دهید. مصرف غذاهای چرب، سرخ شده، شور و شیرین را کاهش دهید.

 کاهش وزن: اگر اضافه وزن یا چاقی دارید، کاهش وزن می‌تواند به کاهش چربی کبد کمک کند.

 ورزش منظم: ورزش منظم به کاهش وزن و بهبود عملکرد کبد کمک می‌کند.

 استفاده از داروهای گیاهی: برخی از داروهای گیاهی مانند عرق کاسنی، عرق خارشتر، عرق شاه‌تره، عرق رازیانه و عرق خارمریم می‌توانند به کاهش چربی کبد کمک کنند.

 

با رعایت این توصیه‌ها می‌توانید از ابتلا به کبد چرب پیشگیری کنید یا در صورت ابتلا، آن را درمان کنید.

 

http://bluerevolutioncrowdfunding.crowdfundhq.com/blog/how-to-choose-the-right-soft-plastic-lure-for-every-fishing-scenari

https://www.aiaa.org/list/newsletters/young-professional-member-profile-february-2018

https://blogs.wellesley.edu/fren35901sp15/2015/05/13/yves-saint-laurent-the-person-is-better-than-the-movie/comment-page-268/#comment-50906

https://www.jblearning.com/pressreleases/2023/01/27/jones-bartlett-learning-receives-eight-american-journal-of-nursing-awards-places-first-for-palliative-care-nursing-second-edition-in-the-palliative-care-and-hospice-category

http://mayfever.crowdfundhq.com/blog/how-lovego-s-portable-oxygen-concentrators-revolutionize-personal-r

https://www.mysportsgo.com/forums/topic/18085/mastering-vmware-workspace-one-dumpsarena-s-certification-tips/view/post_id/666151/page/1#siteforum_post_666151

https://trpd.granicusideas.com/ideas/miami-mold-specialist-1?page=105

http://httpwww.corsica.forhikers.com/blog/maquis-the-aromatic-spirit-of-corsica?page=17#comment-80869

https://irakyat.my/forums/topic/38787/how-to-start-an-essay/view/post_id/43001

https://www.diagnosticsworldnews.com/news/2023/01/05/trendspotting-top-diagnostics-issues-in-2023

https://webhitlist.com/forum/topics/do-you-know-any-good-specialists-in-web-design?id=6368021%3ATopic%3A23779440&page=26#comments

https://irvine.granicusideas.com/ideas/how-to-identify-the-different-types-of-book-writing-services?page=13

https://butterflycoins.org/topics/640704bcf79a416f3e048f25

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شرکت حفاظ سازه

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شرکت حفاظ سازه

 

مسئله امنیت از دیرباز تاکنون در اکثر خانه ها مطرح بوده است و بشر امروزی نیز به تبع گذشته با پیشرفت های روزی که صورت گرفته است، رو به تولید و ساخت حفاظ های آهنی مختلفی آورده است که با کارگذاری آن ها روی دیوار منازل مسکونی، امنیت و آسایش را در خانه ها برقرار سازد. حفاظ آهنی که به شیوه های مدرن و متفاوتی امروزه ساخته می شوند را می توانید در قالب مدل های متنوع و زیبایی خریداری نمود تا علاوه بر زیبایی نمای بیرونی منزل شما مانع از ورود و خروج هر گونه سارق و افرادی می گردد که قصد آزار و اذیت شما را دارند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از آن دسته حفاظ هایی است که از جنس آهن ساخته شده است تا با استحکام بالای خود و نیز تیز و برنده بودن خویش مانع از آن شود که حتی فکر سرقت چنین خانه هایی به ذهن سارقان حرفه ای نیز خطور نماید. با توجه به اینکه مدل و فرم حفاظ شاخ گوزنی درست به مانند شاخ گوزن بسیار تیز و برنده هستند و با تراکم زیاد به در جهات مختلفی قابل تنظیم است، می توان استحکام و کارایی بالای این نوع از حفاظ ها را به عینه لمس نمود. این شباهت سبب نامگذاری خرید حفاظ شاخ گوزنی بدین نام گردیده است. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مشخصه هایی می پردازیم که از حفاظ شاخ گوزنی بر می آید.

خرید حفاظ درب ضد سرقت

 

خرید حفاظ درب منزل با توجه به اینکه به چارچوب درب جوش داده میشوند، در صورتی که توسط افراد ماهر نصب شوند و به خوبی درز گیری شوند به نحوی که مکای برای اهرم انداختن و شکستن آن ها وحود نداشته باشد، در حالتی که درب بسته باشد، نمیتوان آن را شکست و وارد منزل شد. درب های آکاردئونی توسط یک قفل آویز و یا کتابی قابل قفل کردن هستند. البته نوع قفلی که استفاده میکنید هم اهمیت بالایی دارد. باید بهترین نوع قفل را خریداری و استفاده کنید.

 

حفاظسازه سازنده حفاظ درب ضد سرقت با قیمت مناسب در کرج و تهران میباشد و تولید کننده محافظ درب ضد سرقت آکاردئونی با بهترین متریال از جمله تسمه ۵ فابریک و رنگ کوره ای و لولا های ۳ پارچه . تولید انواع درب محافظ آکاردئونی ضد سرقت و آماده ارسال حفاظ آکاردئونی درب به تمام نقاط کشور میباشد . درب آکاردئونی یکی از محبوب ترین حفاظ های متحرک پشت درب و پنجره محسوب می شود زیرا حفاظ بازشو آکاردئونی علاوه بر قیمت مناسب نرده حفاظ های آکاردئونی ، میتوان آن را آخرین سد ورودی برای فرد غیر مجازی که وارد ساختمان شده است، دانست.

ویژگی های منحصر به فرد سایبان فرفورژه ورودی ساختمان

 

همان طور که یاد آور شدیم ؛ از سایبان سردرب ورودی ساختمان بیشتر برای نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.

این نوع از سایبان ها دربردارنده بعضی از ویژگی های خاص است

که انتخاب آن ها را به عنوان اولین انتخاب اصلی افراد به منظور پوشش سقف پارکینگ ، پاسیو، حیاط خلوت، تراس قرار می دهند.

از دیگر نکات مهم این نوع از سایبان ها می توان به زیبایی خیره کننده فرفورژه آن ها و نیز

رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی بسیار خاصی را به وجود می آورند.

از ورق های بالای سایبان ورودی ساختمان به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق حرارتی و صوتی بیشترین استفاده را می برند. کاربردهای سایبان سر درب ورودی ساختمان امروزه به اندازه ای بالاست که استفاده از آن ها جانشینی برای سایبان های شیشه ای بالاتر رفته است .

سایبان سر درب ورودی خانه مسکونی

 

ورق های نشکن و ضد ضربه سایبان فرفورژه سر درب در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسیار بالایی را نشان می دهند.

که این ویژگی های منحصر بفرد لحظه تولید و ساخت این مدل از سایبان های سر درب رعایت می گردند. ساخت و طراحی این گونه از سایبان ها به گونه ای بوده است . که بسیار زخیم بوده و میزان بسیار کمی از نور را از خود عبور می دهند. پوشش طراحی شده در سایبان سر درب فرفورژه نیز خیال شما را تا سالیان سال آسوده

خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب نیوز

معایب حفاظ درب کشویی

معایب حفاظ درب کشویی

 

یک اشکالی که به این حفاظ‌ها نسبت می‌دهند، برقی نبودن آن‌ها است. این باعث می‌شود که فاقد هشدار دهنده‌های دیجیتالی باشند. اما اگر با دقت توجه کنیم، این عیب می‌تواند بک مزیت نیز به حساب آید. چراکه حفاظ‌های آکاردئونی در نبود برق نیز امنیت درب‌ها را تأمین می‌کنند.

همانطور که در قسمت‌های قبلی گفتیم، تنوع در تولید حفاظ‌ها زیاد است. این خبر خوبی برای خریداران به شمار می‌رود. چراکه می‌توانند خرید خود را براساس سلیقه شخصی‌شان انجام دهند. این تنوع در طرح و رنگ حفاظ‌ها وجود دارد. این موضوع به شما کمک می‌کند رنگ و طرح آن را متناسب با درب انتخاب کنید. در این صورت ظاهر حفاظ در جلوه درب ساختمان تأثیر خواهد داشت.

حفاظ درب آپارتمان کشویی را می توان در مغازه های مختلف و حتی پاساژ ها نیز مورد استفاده قرار داد زیرا در هنگام باز و بسته شدن این حافظ های آهنی نیاز به فضای بسیار کمی دارند در نتیجه مشکلی برای رفت و آمد مشتریان در محیط های تجاری بوجود نخواهد آمد. درب آکاردئونی آهنی معمولا می تواند برای مکان های عمومی مانند بانک ها نیز بسیار کاربردی باشد زیرا در بانک ها نیز معمولا هم نیاز به درب هایی ضد سرقت و ایمن بوده و هم نیاز است تا فضایی از بانک را این درب ها اشغال نکنند. کاربرد های بسیار زیاد درب حفاظ ضد سرقت آکاردئونی باعث شده که میزان استفاده از این درب ها روز به روز بیشتر شود.

مدل های مختلف حفاظ پنجره ثابت

 

هر یک از این حفاظ ها دارای ویژگی ها و مزایای متفاوت از قبیل استحکام و قیمت و زیبایی منحصر به فرد هستند.

از عوامل تاثیرگذار در قیمت نرده ها طرح حفاظ، میزان فلز به کار برده شده و به طبع وزن آن و رنگ کاری و… می باشد. از مدل های نرده پنجره می توان به محافظ های مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس اشاره نمود.

حفاظ پنجره مدرن: به خاطر قیمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضی ترین حفاظ ها برای پنجره است که مشتریان زیادی دارد. معمولا این مدل از نرده ها از پروفیل های با ابعاد متفاوت با چینش افقی و عمودی ساخته شده است. که در عین سادگی می توان به طرح های زیبا و مینیمال با دربرگیری تمام سلایق رسید.

کاتالوگ حفاظ پنجره ثابت به خاطر ساده‌ترین حالت طرح آن از کم قیمت ترین حفاظ ها است. و همچنین علاوه بر طراحی ساده و زمان کمتر برای تولید و مصرف مواد اولیه کمتر نسبت به سایر مدل ها این محافظ را از گزینه های مناسب می سازد.

ویژگی‌ و انواع حفاظ دیوار

 

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع‌های کاتالوگ حفاظ روی دیوار ها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری رجانیوز